Friday, 3 August 2012

Dajjal dan Yahudi

Ramai pihak sama ada beragama Islam ataupun tidak telah tahu kegiatan-kegiatan Yahudi dan sekutunya. Peristiwa-peristiwa besar seperti runtuhnya bangunan World Trade Center (WTC) pada 11 September 2001 telah mengejutkan pelbagai pihak terutama sekali Islam kerana sejak kejadian itu,  kedudukan agama Islam telah tercalar dengan tuduhan Islam agama 'pengganas'. Al-Qaeda ialah suatu kumpulan jihad yang dikatakan telah menyerang bangunan WTC tersebut. Akan tetapi, penganut agama Kristian sendiri menyatakan bahawa ianya adalah tindakan Yahudi dan sekutunya dalam mencemar nama baik Islam dengan menggunakan Al-Qaeda. Al-Qaeda sendiri adalah ciptaan mereka untuk memburukkan agama Islam.


Apa kaitannya dengan Dajjal al-Masih ? Sebelum itu anda boleh baca artikel tentang hadis baginda tentang akhir zaman klik sini.


Setelah apa yang saya dapat di web-web, blog, dan artikel-artikel tentang kegiatan Yahudi, di sini saya telah pun mengumpulkannya dan mengaitkannya dengan peristiwa akhir zaman. Bagi peminat teori konspirasi seperti saya, saya ingin memberitahu kepada pembaca bahawa hal ini perlu diketahui oleh dunia. Dunia perlu tahu. Ini kerana, hadis-hadis yang telah diberitahu oleh baginda telah nampak tanda-tandanya. Jika anda merasakan ini adalah artikel-artikel palsu dan karut, sila abaikan dan saya harap anda menemui jalan keluar. Bagi saya, konspirasi ini perlu dipercayai dengan nisbah 60,40. Bukan 50,50. Telah ditakdirkan bahawa, akan berlakunya fitnah terbesar dan ianya adalah fitnah Dajjal dan Yahudi. Konsep konspirasi ini ada kategorinya:


Seseorang itu:

  1. TAHU dan dia BERTAQWA
  2. TAHU dan dia TIDAK BERTAQWA
  3. TAK TAHU dan dia BERTAQWA
  4. TAK TAHU dan dia TIDAK BERTAQWA

Apa kaitan dengan taqwa ? Kaitanya, dia perasan bahawa keadaan dunia(logik akal) dan mesej-mesej hadis baginda ada persamaannya. Dia risau lalu dia mengambil berat tentangnya. Jadi, tanpa berlengah masa, kita mulakan perbincangan.


Mari kita lihat apa yang boleh dianalogikan antara kegiatan Yahudi dan hadis Baginda.


Perhatikan pada kes pertama didalam hadisnya:


"...Sesungguhnya saat muncul, Dajjal adalah seorang pemuda berambut sangat kerinting, matanya menonjol keluar, seperti mirip dengan Abdul ‘Uzza bin Qathan. Barangsiapa di antara kalian yang melihatnya, maka hendaknya membacakan ayat-ayat pertama surah Al-Kahfi. Ia muncul di sebuah jalan yang terletak antara Syam dan Iraq, lalu membuat kerosakan di kanan dan di kiri. Wahai hamba-hamba Allah, bertahanlah..."


Hadis lain:




"...Muslim juga telah meriwayatkan Hadis Ubaidullah Ibnu Umar Al Amiri di atas autoriti Nafi', di atas autoriti Ibnu Umar bahawa Rasulullah menyebutkan Dajjal di hadapan orang ramai bersabda: " Allah s.w.t tidak bermata satu, tetapi Dajjal Al- Masih buta sebelah kanan matanya dan matanya kelihatan seperti buah anggur yang terkeluar..."

( Hadis sahih yang diriwayatkan oleh Muslim, ms. 2247-2248 dan Al Bukhari, Musnad Ahmad, 3439-7123).



Disini nabi menyatakan bahawa ciri-ciri Dajjal adalah seperti diatas. Illuminati adalah gerakan rahsia yang berlogokan/berprinsipkan mata satu iaitu All Seeing Eye.






Kes kedua:


"...Kami bertanya: Wahai Rasulullah, berapa lama dia tinggal di bumi? Baginda menjawab: Empat puluh hari. Sehari seperti setahun, sehari lagi seperti sebulan, sehari lagi seperti seminggu dan hari-hari yang lainnya sana seperti hari-hari yang biasa kamu alami. Kami berkata: Wahai Rasulullah, tentang satu hari yang sama seperti setahun, apakah kami cukup melakukan solat seperti hari biasa (lima kali sepanjang tahun)? Baginda menjawab: Tidak, akan tetapi perkirakanlah jarak waktunya..."


Jangkamasa akan menjadi panjang setelah dia berada di bumi. Pernahkah anda dengar ungkapan ini apabila sesuatu berlaku pada waktu malam ? "Ianya pasti akan menjadi malam yang panjang..". Pernahkah ? Beginilah suasana apabila Dajjal telah datang ke bumi.


Kes ketiga:


"...Kami berkata: Wahai Rasulullah, bagaimana kecepatan perjalanan Dajjal di bumi? Baginda menjawab: Seperti hujan yang ditiup angin. Dajjal mendatangi sesuatu kaum dan mengajak mereka agar menjadi pengikutnya. Mereka pun beriman dengannya dan mahu menjadi pengikutnya..."

Begitulah kecepatan mereka yang mahu mengikut Dajjal. Mari lihat sebuah artikel ini.



"..Pertunjukkan spektakuler holografik ini bertujuan untuk “memenuhi” nubuat dalam agama Islam dan Kristen tentang turunnya Nabi Isa As atau Yesus Kristus ke Bumi. Namun apa yang dikatakan Nabi Isa atau Yesus dalam “pertunjukkan” itu akan bertentangan dengan Al Qur’an dan Injil, karena Isa dan Yesus palsu itu akan menyerukan pengikutnya untuk mengikuti agama baru yang disebut sebagai Agama Dunia Baru (The New Age Religion).
Langkah ketiga adalah memanipulasi fikiran manusia dan indra manusia, sehingga seolah-olah Tuhan memberikan wahyu kepadanya, meski manusia tidak melihat kehadiran sang maha Pencipta tersebut. Caranya adalah dengan menerapkan metode telepati elektronik dengan menggunakan gelombang ELF (Extremely low frequency), VLF (Very low frequency), dan LF (Low frequency). Gelombang yang dihasilkan dari gelombang radio yang ditembakkan ke ionosfir ini akan memasuki bagian dalam otak manusia, dan kemudian mempengaruhi cara kerjanya.
Penelitian ilmuwan membuktikan, frekuensi rendah memang dapat menembus badan manusia dan kemudian “menerjang” otak, serta mempengaruhi cara kerjanya. Pengaruh ini akan mempengaruhi seluruh indera, baik pengelihatan, pendengaran dan penciuman, plus indera kepekaan, sehingga manusia dapat melihat atau mendengar sesuatu yang tak ada, atau sebaliknya; tidak melihat dan mendengar apa yang seharusnya mereka lihat dan dengar, sehingga manusia cenderung menjadi tak logis dan tidak normal karena mengalami disfungsi otak. Dalam kondisi ini, manusia mudah mengalami halusinasi, seperti dapat melihat setan, malaikat, dan sebagainya. Dengan telepati elektronik ini, Amerika Serikat dan rekan-rekan Yahudinya akan membuat seolah-olah Tuhan berbicara kepada manusia dan memerintahkan agar mengikuti agama yang mereka buat; The New Age Religion..."-facebook/Black Flags Khurasan

Cuba fikir balik, penyebaran agama-agama palsu sebelum ini tidaklah cepat tersebar umpama hujan yang ditiup angin bahkan penyebar-penyebar itu akan ditangkap oleh pihak berkuasa. Ternyatalah bahawa mereka mempunyai idea yang bagus lagi berkesan untuk mempengaruhi manusia supaya ikut ajakan mereka.

Kes keempat:

"...Kata Rasulullah s.a.w lagi: “Di antara tipu dayanya juga dia suruh langit supaya menurunkan hujan tiba-tiba hujan pun turun. Dia suruh bumi supaya mengeluarkan tumbuh-tumbuhannya tiba-tiba tumbuh. Dan termasuk ujian yang paling berat bagi manusia, Dajjal itu datang ke perkampungan orang-orang baik dan mereka tidak mengakunya sebagai Tuhan, maka disebabkan yang demikian itu tanam-tanaman dan ternakan mereka tidak menjadi..."


Bagi mahu memuaskan nafsunya sebagai tuhan, Dajjal pun menunjukkan buktinya dengan menyuruh awan menurunkan hujan. Sekarang ini telah ada teknologi mengawal gempa, tsunami dan lain-lain bencana yang dicipta oleh seorang saintis. Tetapi teknologi ini telah jatuh ke tangan Yahudi dan sekutunya dalam mengaburi mata pengikutnya. Lihat:



HAARP 

Ketika Nikola Tesla menemukan teknologi ini, tujuan dia melakukan penelitian adalah untuk mempelajari lebih jauh lapisan ionosfer guna pengembangan teknologi komunikasi radio, keperluan keamanan seperti misalnya mendeteksi rudal, dan meminimalisir dampak gempa bumi. Namun, di tangan Amerika Serikat dan organisasi-organisasi Yahudi-nya, teknologi ini diselewengkan demi mencapai apa yang diinginkan Freemasonry dan Illuminati sejak ribuan tahun lalu, yakni menciptakan Tatanan Dunia Baru dimana mereka, Yahudi, sebagai penguasanya.

Berdasarkan data yang dilansir Monast sebelum dia dibunuh, diketahui kalau ada empat langkah yang dilakukan NASA, Freemasonry dan Illuminati dalam menyukseskan megaproyek BlueBeam. Yang pertama adalah mendoktrinasi masyarakat dunia dengan cara mere-evaluasi semua pengetahuan arkeologi. Caranya adalah dengan menciptakan gempa bumi buatan di lokasi tertentu di planet ini, yang diikuti oleh riset dan penemuan-penemuan yang hasilnya dikondisikan sedemikian rupa sehingga semua orang percaya bahwa doktrin mendasar dari agama-agama yang mereka anut, baik Islam maupun Kristen, telah disalahpahami dan disalahtafsirkan selama berabad-abad. Padahal, penemuan itu merupakan hoax atau palsu karena mereka ciptakan sendiri.-facebook/Black Flags Khurasan

Secara ringkasnya, teknologi HAARP ini boleh mengawal hujan, gempa tsunami dan kejadian sebelum datangnya Dajjal pun dia(Dajjal) telahpun mengarahkan bumi menyimpan hujan supaya apabila dia datang nanti boleh ditunjukkan kehebatanya menurunkan hujan. Ada juga pihak mengatakan tsunami di Fukushima itu adalah salah satu ujian teknologi HAARP. Jika difikirkan semula, ianya tidak masuk akal kerana Allah sahajalah yang mampu mengawal segala-galanya. Tetapi tidak mustahil jika Allah mahu kita diuji dengan ujian sebegitu. Wallahualam.. Tsunami Jepun --> Maklumat dari Black Flags Khurasan klik sini. Selepas klik, kaitkan dengan gambar ini pula klik sini. Nampak permainannya ?

Lihat apa yang dibulatkan. Waktu yang sama kan ?


Bangunan jam The Wako Clock menunjukan waktu gempa di Jepun.


Kad permainan Illuminati menunjukan tsunami di Jepun. Kad ini telah lama dicipta sebelum terjadinya fenomena di Jepun. Wallahu alam.

Dan berikut pula adalah Game Card illuminati (klik pada gambar dibawah untuk membaca penerangan lanjut berkaitan permainan kad illuminati ini kerana teah terbukti sebahagian dari peristiwa yang digambarkan didalam kad ini telah terjadi walaupun kad ini dicipta pada tahun 1995.-sumber



 Perhatikan petikan hadis dibawah:



“...Dajjal itu datang ke tempat orang-orang yang percaya kepadanya dan penduduk kampung itu mengakunya sebagai Tuhan. Disebabkan yang demikian hujan turun di tempat mereka dan tanam-tanaman mereka pun menjadi..."

Hadis diatas menerangkan bahawa sebelum Dajjal datang lagi, bumi sudah pun kering kontang.


Peringatan ! Yahudi tidak menunggu kita dan kita tidak perlu menunggu Yahudi. Mari lah kita bersama-sama tingkatkan keimanan terhadap Allah Sang Pencipta Sekalian Alam.


Beginilah tipu daya/fitnah/permainan mereka dalam menyesatkan umat Islam. Semoga Allah melindungi kita dari tipu dayayna yang hebat serta dapat menggoyahkan iman kita. Oleh itu Baginda telah mengajarkan kita beberapa amalan yang dapat melindungi diri daripada fitnahnya ialah disunnahkan membaca surah al-Kahfi pada siang hari atau malam harinya(Jumaat) sebagaimana pendapat Imam Syafie (Lihat al-Adzkar oleh Imam Nawawi). Seorang muslim yang menghafal sepuluh atau tiga ayat pertama dari surah al-Kahfi akan terjaga dari fitnah Dajjal, atau sesiapa yang membaca sepuluh ayat terakhir dan sepuluh ayat dari surah al-Kahfi akan terjaga dari fitnah Dajjal. Dalilnya adalah hadis Abu Darda' r.a Nabi berkata:

"...Barangsiapa yang menghafal sepuluh ayat pertama dari surah al-Kahfi terjaga dari fitnah Dajjal..." Hadis riwayat Muslim, Abu Dawud, Nasai, Tirmidzi.


SEBARKANnya untuk kebaikan bersama ! Selamat Beramal.







No comments:

Post a Comment