Pages

Sunday 16 September 2012

Terrorists | Islam or Jews?









Assalamualaikum wbt.. Sekali lagi saya muncul untuk memberitahu kepada dunia siapakah Illuminati dan rancangannya. Sebelum itu saya akan terangkan sekali lagi secara ringkas siapa dan apa itu Illuminati berdasarkan maklumat-maklumat yang diperolehi.

Apa itu Illuminati ?

Illuminati adalah sebuah organisasi penyembahan tuhan Lucifer. Lucifer bermaksud Iblis. Pemahaman mereka adalah sesat dan menyimpang jauh dari ajaran Islam serta mereka mempunyai satu tujuan yang besar iaitu New World Order (NWO). Mereka telah diupah oleh Iblis dengan harta kekayaan, materialistik dan keduniaan. Pernah dikatakan dahulu, Illuminati telah dilabel sebagai 'antichrist' atau lebih dikenali penyembah syaitan oleh ahli gereja-gereja Kristian. Kini, kepercayaan mereka telah menyelinap masuk ke dalam suatu pertubuhan persaudaraan yang dikenali sebagai Freemason. Secara tidak langsung Freemason telah pun terlibat dengan kegiatan bermatlamatkan NWO. Mereka telah disuntik doktrin-doktrin kejahilan dan dihasut dengan habuan keduniaan juga. Luciferian adalah salah satu gelaran bagi penyembah syaitan. Luciferian kebanyakannya terdiri daripada orang-orang yahudi. Dalam dunia internet ini, banyak pihak memberitahu perihal ini. Bagi artikel ini, saya cuba ringkaskan dan diharapkan ianya padat dengan isi. Insya'allah..


Pasti anda telah pun mengetahui segala peperangan, kekecohan, masalah dunia datangnya adalah dari Yahudi. Mereka adalah Luciferian ! Mereka sengaja merancang dan sengaja meninggalkan tanda-tanda atau bukti yang menunjukkan mereka adalah dalangnya. Mengapa ? Ini kerana mereka mahu memberi mesej kepada kita bahawa New World Order akan sememangnya berlaku. Masih ada lagi pihak yang mengatakan NWO itu rekaan semata-mata. Kepercayaan itu hak masing-masing dan meyakinkan orang itu hak kita. Jadi, saya tidak mahu memaksa pembaca untuk mengambil artikel ini secara bulat-bulat tetapi kajilah ia sebelum diketepikan bulat-bulat.





Masihkah kamu ingat peristiwa 911 iaitu runtuhnya bangunan Pusat Dagangan Dunia (World Trade Centre) ? Lihat ! Orang Amerika sendiri mengatakan ianya kerja orang dalam. Peritiwa ini adalah pembukaan kepada tanda-tanda akhir zaman dimana peristiwa ini telah menyebabkan imej umat Islam di seluruh dunia rosak dan tercalar ! Sewaktu kejadian itu berlaku pada tahun 2011, saya sememangnya menganggap Osama yang melakukan hal tersebut dan saya percaya itu salah satu cara orang Islam menentang keganasan Amerika-Yahudi laknatullah. Akan tetapi, saya cuba memikirkan semula, takkanlah jihad boleh menyebabkan orang tidak bersalah di dalam bangunan itu menjadi korban ? Takkan sebegitu mudah umat Islam mengambil tindakan ?

Oleh itu, setelah dikaji dan diteliti, ianya telah dirancang oleh pelaku sendiri iaitu Amerika-Yahudi. Pasti ramai sudah tahu kejadian ini. Mereka bunuh rakyat sendiri demi menjatuhkan maruah agama Islam ! Mereka menggunakan nama 'Osama' yang kononnya pejuang Islam, padahal manusia yang bergelar Osama itu rakan mereka dari CIA. Apabila kajian demi kajian dilakukan oleh pengkaji-pengkaji konspirasi, akhirnya ternyata bahawa peristiwa itu sememangnya dilakukan oleh 'orang dalam' !

Sehingga kini, 11 September adalah tarikh yang digeruni oleh rakyat Amerika. Sejak peristiwa itu, setiap 11 Sept sehingga kini, akan ada sahaja peristiwa memburukkan nama Islam akan berlaku. Seperti yang telah kita ketahui, ada pihak yang menghina Nabi junjungan kita melalui filem rekaannya dan diupload ke YouTube pada tarikh 12 September 2012.

Islam adalah agama yang mengamalkan keamanan. Islam juga tidak berlaku ganas terhadap penentang kecuali dengan arahan serta izin dariNya. Kesimpulannya, Yahudi adalah punca dan diikuti dengan Amerika dan para wazirnya.

 "Don't Judge The Book By Its Cover" -*Think again.

No comments:

Post a Comment