Pages

Friday 12 October 2012

Kiamat 2012

Assalammualaikum.. setiap benda yang hidup pasti akan mati. Bukan sahaja manusia dan haiwan malah harta benda juga mempunyai usia dan ajal masing-masing. Tanpa berlengah lagi, Saya mahu membuka sebuah artikel tentang Kiamat. Apa itu Kiamat ? Di dalam konteks Islam, ianya sebuah hari terakhir untuk dunia dan hari untuk hambanya dihitung amalan semasa mereka berada di dunia. Jadi, hanya Allah sahaja yang mengetahui tentang, sama ada tarikh dan juga masanya.



Setelah kajian demi kajian dilakukan, pendedahan di televisyen serta filem-filem barat bukan takdisengajakan seperti filem "2012" oleh Roland Emmerich pada tahun 2009. Banyak lagi filem seperti ini ditayangkan pada tahun sebelumnya. Filem ini dikeluarkan untuk genre fiksyen sains yang berdasarkan kajian (kononnya) padahal ianya sememangnya akan berlaku dan telah dirancang lebih lama sebelum itu kerana ianya terlibat dengan konspirasi yahudi-amerika.

Yahudi dan Amerika sememangnya telah bersepakat untuk menjatuhkan rakyat didunia terutama sekali umat Islam. Mereka telah rancangkan hal sebegini beratus tahun dahulu. Mereka sengaja melakukannya kerana sifat ego mereka terhadap Allah. Disebabkan sifat tersebut tertanam dalam hati mereka selama bertahun-tahun keturunannya, mereka berniat untuk menandingi kuasa Allah. Sila baca artikel dahulu mengenai Illuminati, Freemason dan Yahudi. Untuk pengetahuan lebih meluas, sila buat carian di Google. Klik sini. Freemason ? klik sini.

Baiklah.. Pernahkah anda melihat rancangan di History Channel dan Discovery Channel baru-baru ini tentang kegiatan mistik di Amerika yang bertajuk, "America's Book of Secret" dan "America Most Secret Structures"? Rancangan ini sebenarnya bertujuan untuk memberitahu dunia tentang kehadiran mereka dan kegiatan mereka tentang misi yang hendak mereka lakukan iaitu "the New World Order".

Segala apa yang diceritakan seolah-olah mereka tidak mengetahuinya dan berpura-pura menjadi pengkaji kegiatan mistik tersebut. Padahal mereka mustahil untuk tidak tahu mengenainya melainkan mereka juga tergolong dalam menjayakan misi tersebut.


Apa itu New World Order ?

New World Order (NWO) / Tata Dunia Baharu / Zaman Baharu / 'Dibawah Satu Pemerintahan' adalah rancangan besar Yahudi-Amerika untuk membuatkan diri mereka berkuasa. Setiap tanda yang berlaku di bawah adalah berpunca dari agenda Yahudi-Amerika dan juga berakhir dengan agenda mereka juga kerana mereka sememangnya mahukan kuasa. NWO ini akan membuka pusat pentadbirannya di Palestin dimana tapak Masjid al-Aqsa akan dibina sebuah bangunan dikenali sebagai Solomon's Temple atau Kuil Sulaiman.

Disini saya hendak mendedahkan tanda-tanda yang mereka adalah dalang kepada kemusnahan dunia dan kononya akan menyatukan semula semua kerajaan yang ada dibawah misi New World Order.



Tanda pertama - Kekecohan politik di kebanyakkan negara.

Ia sudah menjadi adat dan tidak sah seandainya sesebuah negara itu tiada masalah dan perbalahan dalam pentadbiran seperti mana yang berlaku di kebanyakkan negara. Ada sahaja masalah yang berlaku sehingga membuatkan alam ini rosak serta hancur disebabkan tangan mereka. Sebagai contoh, isu Osama bin Laden di Afghanistan. Kononnya Osama adalah ketua para jihad Islam yang digelar Al-Qaeda, dan melakukan banyak kegiatan yang lebih cenderung pada kerosakan tetapi ianya dilakukan dengan semangat jihad. Itu adalah palsu belaka ! Ramai pihak mengatakan bahawa Osama itu adalah ajen CIA yang sengaja diwujudkan untuk memburukkan nama Islam.


Di Iraq pula, pemerintah yang didakwa seorang yang diktator telah diburu dan hukum bunuh atas 'kesalahannya' itu. Sejak itu Iraq berada dibawah kekuasaan kuasa besar Amerika begitu juga dengan Afghanistan tadi. Isu Muamar Gadafi pula di Libya, kes yang sama terjadi. Kesimpulannya, tidak pelikkah anda kerana semua negara yang mengalami revolusi adalah negara Islam, bumi para anbia ?

Isu perebutan tanah di Palestin juga adalah projek mereka dalam menjatuhkan maruah dan kuasa umat Islam. Malaysia adalah sasaran mereka dengan cara yang lebih terancang. Seperti di negara Libya, Palestin, Iraq, dan lain-lain, Malaysia juga menjadi sasaran tetapi dengan cara yang lebih halus dan teliti. Ini kerana Tanah Melayu adalah tanah yang didiami oleh manusia yang bijak(hehehe). Akan tetapi, tidak mustahil Malaysia juga boleh diancam dengan kejadian seperti di negara lain.


Seperti yang telah diketahui ramai, BERSIH adalah perhimpunan yang sepatutnya bersih tetapi berakhir dengan keganasan seperti yang didakwa keganasan itu bermula dengan provokasi. Walau bagaimanapun, saya yakin bahawa perhimpunan ini dianjurkan dengan agenda yahudi dan saya juga yakin bahawa peserta BERSIH ini hanya berdemo untuk meminta tuntutan dalam proses pilihanraya di Malaysia.

Ejen-ejen yahudi sengaja melaga-lagakan umat Islam untuk menjatuhkan kita. Mereka berada di institusi kerajaan dan rakyat. Mereka menghasut dan menggalakkan keganasan supaya Islam berpecah-belah. Kesimpulanya, semua yang terjadi perlu diselidik dan yakinlah bahawa puncanya lebih cenderung pada agenda Yahudi !

Ianya boleh dianalogikan seperti ini :

Pemerintah dan rakyat aman --> Pemerintah diktator kerana desakan pihak luar(yahudi) --> Rakyat tak puas hati --> Demonstrasi --> Perang saudara antara rakyat dan pemerintah --> PBB bincang --> Buat kata putus --> Hantar pasukan pengaman --> Revolusi --> Negara berada dibawah pentadbiran Amerika-Yahudi --> 'Yahudi senyum' --> New World Order berjaya (NWO juga bermaksud satu dunia, satu pentadbiran/pemerintah/kerajaan)

Tanda kedua - Sosial.


Zaman sekarang, ekonomi sedang dikuasai oleh Yahudi-Amerika. Semua matawang perlu tunduk pada US Dolar. Mereka bukan sahaja menjatuhkan umat Islam melalui fizikal malah melalui pemakanan, budaya dan pemikiran masyarakat. Sebagai contoh, minuman yang sedang kecoh diberitakan dengan kandungan yang haram malah merosakkan kepada peminumnya iaitu Coca Cola.









Oleh demikian, Coca Cola telah mula diboikot di sesetengah negara kerana kandungannya yang berbahaya. Sebenarnya ianya telah lama didedahkan tentang penemuan ini tetapi akan rasanya yang begitu 'layan' membuatkan kita tunduk pada nafsu ! Sekarang, jika dilihat di iklan-iklan di televisyen, pelbagai jenama baru telah dikeluarkan di bawah syarikat Coca Cola seperti Fanta, Spritzer dan lain-lain kerana umat dunia sedang memboikot Coke.


Lihat, sambil berniaga, mereka sengaja mencipta logo tersebut kerana dendam mereka terhadap kita. Jangan boikot Coke, tetapi boikotlah syarikat mereka supaya lumpuh.

Selain itu, budaya barat sedang meluas ditanam dalam pemikiran anak muda sekarang. Jika anda membuat pencarian di Google dengan keyword 'anak muda', majoriti carian yang keluar lebih cenderung kepada budaya barat, maksiat dan hiburan melampau serta fesyen ala barat. Itu adalah salah satu tanda bahawa dekatnya dunia dengan kerosakan. Anak muda disuap dengan budaya-budaya asing sambil 'menjamu' betis-betis orang kafir !





Sehinggakan benda yang baik lagi menjamin syurga dibatalkan kerana penerapan doktrin-doktrin yahudi kepada anak muda. Dunia sudah hampir ke penamatnya dan kejadian-kejadian yang berlaku adalah dari wazir-wazir Yahudi yang berada di tanah air masing-masing. Malaysia akan mengulangi sejarah kejatuhan empayar Uthmaniah di Turki dengan sebab penerapan budaya barat. Apabila seorang khalifah mengatakan bahawa untuk mencapai kemajuan, teknologi serta pemahaman barat perlulah berada di dalam pentadbiran. Sebagai contoh, virus yang paling hebat telah dicipta oleh Yahudi-Amerika iaitu Sekularisme dan Liberalisme. Ini adalah punca kejatuhan empayar agung tersebut. Dan bagi mereka yang membawa virus ini, adalah manusia yang tidak bertanggungjawab dan akhirnya 'padam' begitu sahaja..


Tanda ketiga - Cuaca dan bencana alam.

Pernah dengar HAARP ? Tak pernah punya atau jarang-jarang ? HAARP ini adalah suatu kajian yang melibatkan suatu projek luarbiasa yang menyebabkan perubahan cuaca. Senang cerita, tekan butang, gempa bumi berlaku. Percaya atau tidak ianya benar. Anda susah untuk mendengar tentangnya kerana ianya projek yang rahsia dan mempunyai agenda tersendiri. Lagipun, ramai beranggapan terutamanya umat Islam bahawa perubahan cuaca adalah kuasa Allah. Tetapi, anda juga perlu yakin bahawa Allah juga berkuasa untuk membenarkan mereka berlaku sedemikian untuk menguji hambanya. Baca selanjutnya klik sini (lihat bab HAARP)

Tapak projek HAARP



CHEMTRAILS & CONTRAILS

Dan banyak lagi tanda yang dapat kita tafsirkan. Seorang pejuang yang bijak adalah mereka yang mengkaji setiap tinggalan kesan-kesan perbuatan musuh(yahudi) untuk melihat apa yang sedang dirancang oleh mereka. Yahudi sengaja meniggalkan kesan kerana mereka beranggapan mereka musuh yang hebat dann bijak. Malang sekali bagi kita, tanggapan mereka adalah Benar belaka ! Akan tetapi, Allah sudah pun menentukan bahawa kekuasaan mereka tidak dapat berdiri dengan lama kerana Dunia ini tetap Allah yang punya.



Daripada tafsiran hadis, sewaktu mereka bermaharajalela di dunia, dua pejuang ini akan turun dan menghapuskan tentera pengikut(yahudi) Dajjal iaitu, Nabi Isa al-Masih dan Imam al-Mahdi. Waktu itu umat Islam akan bersatu dan menentang tentera Dajjal dan dunia akan merasai kegemilangan Islam yang sebenar-benarnya. Zaman sekarang adalah zaman yang paling cemas untuk para syaitan dan jin kerana ini adalah peluang terakhir untuk menyesatkan cucu Adam supaya bersama-sama dihumban ke dalam neraka. Nauzubillah..

Mengapa dikaitkan dengan tahun 2012 ? Di dalam filem "2012" tersebut, pengakhiran cerita itu adalah bukannya kiamat tetapi hero yang terselamat dari kejadian bencana alam umpama hari terakhir dunia. Akan tetapi tidak mustahil untuk bencana sebegitu berlaku pada tahun 2012 dengan tangan mereka sendiri atas sgenda tertentu dan ianya mungkin bukan Kiamat. Allah SAHAJA yang mengetahui bila waktu tersebut. Jadi, bersama-samalah kita meningkatkan ketaqwaan dan menanam semangat untuk berjihad di jalan Allah.




Sedikit sebanyak maklumat dari sahabat tentang konspirasi :

9/11 TRUTH
http://www2.ae911truth.org/twintowers.php
http://www.youtube.com/watch?v=CZ8Vna373uI

FLUORIDE/RAT POISON/SODIUM FLUORIDE
http://www.fluoridealert.org/
http://www.mbschachter.com/dangers_of_fluoride_and_fluorida.htm
http://thyroid.about.com/cs/toxicchemicalsan/a/flouride.htm
http://video.google.com/videoplay?docid=5329003820626343107#docid=-7984669833...

CODEX ALIMENTARIUS
http://www.healthfreedomusa.org/?page_id=169
http://www.breathing.com/articles/codex.htm
http://www.healthfreedomusa.org/docs/codex_flyer.pdf
http://www.onnouscachetout.com/themes/alimentation/codex-alimentarius.php

VACCINES RATES vs AUTISM INCREASES
http://barbfeick.com/vaccinations/Graphs/autism.htm
http://www.naturalnews.com/027178_autism_vaccines.html
http://childhealthsafety.wordpress.com/2009/10/24/autismenvironmental/

HIV/AIDS CREATION & CURE (Patent: #5676977)
http://www.youtube.com/watch?v=GcLWH-YQtdA
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread354546/pg1
http://deucedoobie.hubpages.com/hub/HIV-AIDS-Scare

HITLER'S RISE / MK-ULTRA / OPERATION PAPER CLIP
http://www.youtube.com/watch?v=h0XAK-z1Oic
http://www.michael-robinett.com/declass/c000.htm
http://www.youtube.com/watch?v=h0XAK-z1Oic

OBAMA'S DIGITAL BIRTH CERTIFICATE (100% FAKE)
http://www.youtube.com/watch?v=pu1UrT6hbBI
http://www.youtube.com/watch?v=Rj8wNnB_gew
http://www.infowars.com/new-obama-birth-certificate-is-a-forgery/

CROP CIRCLE BINARY MESSAGES DECODED
http://www.unsolvedrealm.com/2011/04/21/crop-circles-receiving-messages-in-bi...
http://www.youtube.com/watch?v=Ql1PPkZiHl8&feature=related

THE 13 ILLUMINATI BLOODLINES
http://www.bibliotecapleyades.net/bloodlines/index.htm
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/
http://www.whale.to/b/sp/blood.html

BOHEMIAN GROVE
http://www.infowars.com/bg1.html
http://www.youtube.com/watch?v=FVtEvplXMLs

OCCULT NUMEROLOGY & SYMBOLISM
http://adventofdeception.com/occult-numerology-2012/
http://www.youtube.com/watch?v=UH80ktVZ1lk
http://www.youtube.com/watch?v=wt8gyG9_T_g
http://www.youtube.com/watch?v=-iDq0Tdja4A&feature=related

GEORGIA GUIDESTONES (The Occult Commandments)
http://en.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones
http://www.youtube.com/watch?v=vuWsQ4KDq0Q
http://www.thegeorgiaguidestones.com/Message.htm

FEDERAL RESERVE
http://www.newyorkfed.org/banking/frauds_scams.html
http://www.healthfreedom.info/Federal_Reserve_Fraud.htm
http://www.whale.to/b/mullins5.html
http://www.scam.com/showthread.php?t=25847

HISTORIC WARNINGS/QUOTES
http://www.youtube.com/watch?v=EBU2v3bInPE&feature=relmfu
http://www.missionislam.com/nwo/illuminati.htm
http://quotes.liberty-tree.ca/quotes/illuminati

FEMA RECENT ACTIVITY & FUNDING
http://www.opensecrets.org/resources/ftm/
http://www.infowars.com/exclusive-government-activating-fema-camps-across-u-s/
http://www.gao.gov/archive/2000/rc00182.pdf
http://www.youtube.com/watch?v=7eLvjUL1Urs&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=i19_KLzrMoE&feature=related

SUBLIMINAL MESSAGES
http://www.youtube.com/watch?v=PVe6S8ojCmo
http://www.youtube.com/watch?v=NlhPIEbHjL0

REVERSE SPEECH (The 7th Sense)
http://www.reversespeech.com/
http://www.youtube.com/watch?v=7Ql4hs3zvfM
http://www.youtube.com/watch?v=EpZK9na8RqM&feature=relmfu

Rujukan :
http://takusahrisau.wordpress.com/2011/05/03/osman-adalah-agen-cia-paling-berjaya-dalam-sejarah-cia/
http://www.mohamadazhan.com/2010/12/bahaya-coca-cola-fatwa-coca-cola-haram.html

1 comment:

  1. Coin Casino | Review | Honest Review by Casinoowed.com
    Read 인카지노 our review kadangpintar of Coin Casino, its players complaints, 바카라 사이트 support and other factors. Find out why we think it's very good and learn more about

    ReplyDelete